Kategóriák
Akciók
wethepeople Supreme üléscsőbilincs, újabb verzió, fekete
wethepeople Supreme üléscsőbilincs, újabb verzió, fekete 2.990Ft 1.800Ft
Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek, OGBS.hu Webáruház



Kérjük, amennyiben vásárlója, vagy felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!


A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:
-Üzemeltetői adatok ismertetése
-Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
-A kínált termékek kategória besorolása
-Rendelési információk ismertetése
-A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
-Rendelés lépéseinek bemutatása
-A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése
-Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
-Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése
-Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
-Jótállási, garanciális információk, tudnivalók
-Az elállási jog ismertetése
-Elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató
-Adatkezelési információk



Üzemeltetői adatok


Cégnév: OG Bike Kft.
Székhely: 1149 Budapest, Egressy út 23-25.
Adószám: 12625404-2-42
Cégjegyzék szám: Cg. 01-09-695556
Kibocsátó cégbíróság, okmányiroda: Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus elérhetőség: info@ogbs.hu
Telefonos elérhetőség: 06-1 4130-445
Kapcsolattartó személy: Péntek András ügyvezető



Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre



A megjelenített termékek online rendelhetőek meg. Személyes átvételi lehetőségre is van mód telephelyünk címén, hétköznaponként 12-18h között.
Személyes átvétel esetén is szükséges az online, webáruházunkban leadott megrendelés!


A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:


-Komplett kerékpárok
-Kerékpár-alkatrészek
-Kerékpáros ruházati kiegészítők
-Kerékpáros védőszelszerelések és bukósisakok
-Egyéb kerékpáros kiegészítők.


A termékekre vonatkozóan megjelenített, bruttó árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát. A termékek bruttó vételárai 21,26% áthárított ÁFA-t tartalmaznak!
Az árak nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!



Rendelési információk



A vásárlás regisztráció nélkül nem lehetséges.



A megrendelések feldolgozása



A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 12-18 óráig.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség
a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az
azt követő napon kerül feldolgozásra.
Általános teljesítési határidő: a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül.
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.



Rendelés menete
 


1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba
2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát.
A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma,
3. Szállítási/fizetési mód kiválasztása.
4. Megrendelés
5. Szállítási / Számlázási illetve a belépési adatok megadása /Amennyiben már regisztrálta magát, akkor be tud lépni. A megrendelés elküldéséhez szükséges a regisztráció!
6. Az adatok megadását követően a " Megrendelés" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével.
7. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.
Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.



A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja



A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél  alapján minden költséget tartalmaz.
A számlát és a garancialevelet a csomag tartalmazza.
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni! Esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot.
Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Biztosítunk lehetőséget a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére, ebben az esetben a házhoz szállítás díja kedvezőbb.



Házhoz szállítás, információk



Webáruházunk megrendeléseit a DPD futárszolgálat bevonásával teljesíti, a kiszállítást nem mi magunk végezzük. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat háromszori kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!



Házhoz szállítás díjszabása


 


Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a
csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett,
visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!


A kiszállítás díja a Magyar Köztársaság területére egységesen 1.250Ft, ám 29.000Ft-ot elérő értékű rendelés esetén cégünk a szállítási költségeket átvállalja.
Biztosítunk lehetőséget a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére, ebben az esetben a házhoz szállítás díja kedvezőbb. Ebben az esetben kérjük, előre utalási szándákát jelezze a megrendelés „Megjegyzés“ rovatában, hogy az előre utalás részleteiről tájékoztathassuk!



Személyes átvételi lehetőség


A készleten levő termékekre –azok webshopon történő megrendelését követően- személyes átvételi lehetőség is van telephelyünk címén, hétfőtől péntekig, 12-18h között. Személyes átvétel esetén kizárólag készpénzes fizetést tudunk elfogadni. A személyes átvétel esetén is kérnénk megrendelni a kiválasztott termékeket, hiszen egyrészt ellenőrizni tudja, vannak-e készleten (a kosárba csak azon termékeket tudja behelyezni, melyek készleten vannak), másrészt biztosra mehet, hogy rendelését félretesszük Önnek addig, míg személyesen fárad érte hozzánk. A webshopban az átvételi mód kiválasztásánál tudja a személyes átvételi opciót megjelölni. A visszaigazoló emailünket követően -nyitvatartási időben- már aznap, azonnal átveheti aktuális rendelését. A személyes átvételi opció természetesen további költségektől mentes.


 


Garancia


 


Termékekre gyártótól függően 12, illetve esetenként hosszabb garanciát vállalunk.
Garanciális jellegű probléma esetén a „Kapcsolat“ memüpontban megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén. A termékek telephelyünkre (OG Bike Kft., 1149 Budapest, Egressy út 23-25.) történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!


Garanciális, vagy garanciálisnak vélt igényének érvényesítése előtt kérjük, olvassa el a gyártók állásfoglalását és garanciális feltételeit!


Az OG Bike Kft. Magyarországon kizárólagos forgalmazási jogviszonyban áll számos vezető BMX- és egyéb kerékpár- és alkatrészgyártó, illetve védőfelszerelés-forgalmazó márkával. Ezek -esetenként eltérő- garanciális feltételeiről az alábbiakban olvashat:



Komplett kerékpárok:



A garancia nem azt jelenti, hogy a kerékpár mindent kibír, vagy sosem kopik el. A garancia annyit tesz, hogy a kerékpár bizonyos sérülései fedezve vannak garanciális feltételekben foglaltak szerint.
Kiváltképp a komplett BMX-kerékpároknál kell tudatában lennie annak, hogy mivel a sport jellege miatt a kerékpár fokozottan ki van téve sérülésveszélynek az elrontott trükkök miatt, a sok esésből eredő fizikai behatás (beleértve a kerékpár más tárgyakkal való összeütközését) alighanem előbb-utóbb a kerékpár valamely alkatrészének sérüléséhez vezet, de ezek cseréje érthető módon nem kivitelezhető részünkről. A sérülésveszélyt gondos, a kerékpárt óvó magatartással és tudatos gyakorlással el tudja kerülni, pontosabban minimalizálni annak esélyét, hogy ilyen jellegű gond fellépjen.
A 12 hónapos garancia a kerékpár első vásárlójának jár, és nem ruházható át a termék továbbértékesítésével.
A garanciális reklamáció érvényesítéséhez alapfeltétel, hogy a kerékpárt az OG Bike Kft.-től, vagy egy hivatalos  viszonteladójánál kellett beszerezni, hiteles kereskedelmi számlával. Fontos, hogy a számlát biztos helyen őrizze, mert a későbbi esetleges reklamációkhoz a vázon található szériaszámmal együtt szükséges.
A garancia elvész, ha a kerékpárt durván használják, megrongálják, karbantartását elhanyagolják, szakszerűtlenül javítják vagy állítják be (a csapágyazott részeket kotyogva vagy szorulva használják, a csavarokat nem húzzák meg kellő módon/erővel, nem megfelelő szerszámmal szervízelik), módosítják, tuningolják, baleset éri (bukás), vagy egyéb abnormális, helytelen használatnak teszik ki. A gyári alkatrészek cseréje nem feltétlenül számít módosításnak, azaz a garancia elvesztét nem okozza, amennyiben hozzáértő módon, vagy szakszervízzel végezteti el a cserealkatrész felszereltetését.


A normál használatból eredő kopások és elhasználódások (pl. defekt, külsőgumi kiszakadása, bovdenszakadás) -beleértve a fáradásos sérüléseket is- nem tartoznak a garanciális keretbe. Például a fáradásos törés a gyakori nagy terhelés jele, amely így természetes elhasználódásnak minősül. A személyi sérüléses balesetek megelőzése érdekében a kerékpár rendszeres ellenőrzése, vagy ellenőriztetése a felhasználó felelőssége.  Amennyiben egy általunk forgalmazott kerékpárral elszenvedett baleset a kerékpár helytelen összeszereléséből, vagy beállításából ered, úgy a cég nem vállal felelősséget a bekövetkezett anyagi, vagy személyi károkért. A garanciális felülvizsgálati költségek és egyéb munkadíjak a kerékpár tulajdonosát terhelik.


A garanciális időtartam alatt az OG Bike Kft. a sérült alkatrészt pozitív elbírálás esetén megjavítja, vagy kicseréli ugyanolyan, vagy az aktuálisan elérhető leginkább hasonló alkatrészre. Garanciális reklamáció esetén kizárólag ez a jogorvoslat érvényesíthető. Más jellegű kárigény nem érvényesíthető függetlenül attól, hogy az baleseti, fáradásos, vagy egyéb jellegű sérüléssel járt.
Az OG Bike Kft. által vállalt garancia csak a kerékpár eredeti, saját alkatrészeire vonatkozik, a felsoroltakon kívül eső, esetleg utólagosan beszerelt alkatrészek bármilyen eredetű sérüléséért a cég nem vállal felelősséget.



A Wethepeople Bike Company korlátozott élettartam-garanciával meghirdetett vázai és villáira vonatkozó szabályozások:



A Wethepeople professzionális vázaira és professzionális villáira a gyártó az első vásárló használata esetén korlátozott élettartam-garanciát vállal a tervezési/kivitelezési, vagy anyaghibákra az országunkban előírt 12 hónapos időtartamon túl is. A normál használatból eredő kopások és elhasználódások -beleértve a fáradásos sérüléseket is- nem tartoznak a garanciális keretbe. Például a fáradásos törés a gyakori, túlságosan nagy terhelés jele, amely így természetes elhasználódásnak minősül.
A garancia elvész, ha a vázat vagy villát durván használják, megrongálják, karbantartását elhanyagolják, szakszerűtlenül javítják vagy állítják be, módosítják, tuningolják, baleset éri (bukás), vagy egyéb abnormális, helytelen/extrém használatnak teszik ki.


A garanciális igény érvényesítésére a következőkre van szükség:
1. A vásárló az első/eredeti tulajdonos legyen (a korlátozott élettartam-garancia eladáskor nem átruházható), és a vásárlás tényét, illetve első vásárlói személyét igazolni tudja a megfelelő dokumentációval (az alkatrészét a vásárláskor/rendeléskor kapott számlával, személyazonosságát érvényes arcképes igazolvánnyal).
2. A váz vagy más alkatrész strukturálisan nem megváltoztatott vagy átalakított formában van (azaz nem utólag hegesztett, fúrt, vágott vagy reszelt, illetve hibásan megjavított, a gyárihoz képest nem módosított).
3. A problémával mindig az eladó céget kell megkeresnie, akitől a kérdéses alkatrészt vásárolta. Amennyiben ez nem webáruházunkból, vagy üzletünkből történt, a viszonteladónkkal kell kapcsolatba lépnie, és bejelentenie csereigényét. A csereigény elbírálása a Wethepeople Bike Company, mint gyártó joga, az általuk meghozott -cseréről, javításról vagy elutasításról szóló- döntés a továbbiakban nem vita tárgya.
4. Az esetleges garanciális cseréért a vásárló egy alkalommal folyamodhat.
5. A Wethepeople Bike Company fenntartja a jogot, hogy a cserét más modellel, vagy verzióval teljesítse az eredetileg megvásárolthoz képest.
6. Ezen szabályozás csakis a Wethepeople Bike Company által külön, profi alkatrészként árusított termékekre vonatkozik, és nem érvényes a komplett kerékpárokba beépített vázakra vagy egyéb alkatrészekre. A garanciális igény érvényesítésének esetleges költségei (pl. utazási- vagy postaköltség) a vevőt terhelik.


A Sunday Bikes és az Odyssey cégek "41 Thermal" védjegyű vázaira, villáira és egyéb alkatrészeire vonatkozó garanciális szabályozások:


A Sunday Bikes és az Odyssey professzionális vázaira és professzionális villáira, illetve a 41Thermal védjegy alá tartozó alkatrészekre a gyártó az első vásárló használata esetén korlátozott élettartam garanciát vállal a tervezési/kivitelezési, vagy anyaghibákra az országunkban előírt 12 hónapos időtartamon túl is. A normál használatból eredő kopások és elhasználódások -beleértve a fáradásos sérüléseket is- nem tartoznak a garanciális keretbe. Például a fáradásos törés a gyakori, túlságosan nagy terhelés jele, amely így természetes elhasználódásnak minősül.
A garancia elvész, ha a vázat, villát vagy egyéb alkatrészt durván használják, megrongálják, karbantartását elhanyagolják, szakszerűtlenül javítják vagy állítják be, módosítják, tuningolják, baleset éri (bukás), vagy egyéb abnormális, helytelen/extrém használatnak teszik ki.
A garanciális igény érvényesítésére a következőkre van szükség:
1. A vásárló az első/eredeti tulajdonos legyen (a korlátozott élettartam-garancia eladáskor nem átruházható), és a vásárlás tényét, illetve első vásárlói személyét igazolni tudja a megfelelő dokumentációval (az alkatrészét a vásárláskor/rendeléskor kapott számlával, személyazonosságát érvényes arcképes igazolvánnyal).
2. A váz vagy más alkatrész strukturálisan nem megváltoztatott vagy átalakított formában van (azaz nem utólag hegesztett, fúrt,  vagy reszelt, illetve hibásan megjavított). A gyárihoz képest legfeljebb a kormányok szélességéből vagy a villák nyakából lehet vágni, de ezt a Sunday-jel vagy képviselőjével (jelen esetben cégünkkel) engedélyeztetni szükséges. Ezen módosítást csak hivatásos kerékpárszerelő végezheti, ellenkező esetben a garancia elvész.
3. A problémával mindig az eladó céget kell megkeresnie, akitől a kérdéses alkatrészt vásárolta. Amennyiben ez nem webáruházunkból, vagy üzletünkből történt, a viszonteladónkkal kell kapcsolatba lépnie, és bejelentenie csereigényét. A csereigény elbírálása a Sunday Bikes és az Odyssey cég, mint gyártó joga, az általuk meghozott -cseréről, javításról vagy elutasításról szóló- döntés a továbbiakban nem vita tárgya.
4. Az esetleges garanciális cseréért a vásárló egy alkalommal folyamodhat.
5. A Sunday Bikes és az Odyssey cég fenntartja a jogot, hogy a cserét más modellel, vagy verzióval teljesítse az eredetileg megvásárolthoz képest.
6. Ezen szabályozás csakis a Sunday Bikes és az Odyssey által külön, profi alkatrészként árusított termékekre vonatkozik, és nem érvényes a komplett kerékpárokba beépített vázakra vagy egyéb alkatrészekre. A garanciális igény érvényesítésének esetleges költségei (pl. utazási- vagy postaköltség) a vevőt terhelik.


Egyéb, nem korlátozott élettartam-garanciával meghirdetett vázak, villák, kormányok és egyéb alkatrészek garanciális feltételei:



Minden egyéb alkatrészre -gyártási és kivitelezési hibák esetén- az első vásárlástól számított 1 éves garancia vonatkozik.
A normál használatból eredő kopások és elhasználódások, szakadások (csapágyak és bovdenek esetében is) -beleértve a fáradásos sérüléseket is- nem tartoznak a garanciális keretbe. Például a fáradásos törés a gyakori, túlságosan nagy terhelés jele, amely így természetes elhasználódásnak minősül.


A garancia elvész, ha a vázat, villát vagy egyéb alkatrészt durván használják, megrongálják, karbantartását elhanyagolják, szakszerűtlenül javítják, szerelik vagy állítják be, módosítják, tuningolják, baleset éri (bukás), vagy egyéb abnormális, helytelen/extrém használatnak teszik ki.


A garanciális igény érvényesítésére a következőkre van szükség:
1. A vásárlás tényét és dátumát igazolni tudja a megfelelő dokumentációval (vásárláskor/rendeléskor kapott számlával).
2. Az alkatrész strukturálisan nem megváltoztatott vagy átalakított formában van (azaz nem utólag hegesztett, fúrt, vágott vagy reszelt, illetve hibásan megjavított, a gyárihoz képest nem módosított).
3. A problémával mindig az eladó céget kell megkeresnie, akitől a kérdéses alkatrészt vásárolta. Amennyiben ez nem webáruházunkból, vagy üzletünkből történt, a viszonteladónkkal kell kapcsolatba lépnie, és bejelentenie csereigényét.



 Cipők és egyéb lábbelik garanciális feltételei:



Az OG Bike Kft. kizárólag a legjobb gyártók kiváló minőségű termékeit forgalmazza, de természetesen a legjobb minőségű termékeknél is előfordulhat probléma. Ilyen esetben cégünk a hatályos jogszabályoknak megfelelően, gyorsan és szakszerűen igyekszik orvosolni azt. Az OG Bike Kft. az általa forgalmazott valamennyi cipőre fél+másfél év szavatosságot vállal.  (Az első hat hónap, illetve az azt követő másfél év a hatályos törvényi előírások szerint némileg más megítélés alá esik).


Amennyiben a cipő problémája a normálisat meghaladó mértékű anyagkopásra (mint amilyen akár a cipővel való fékezés), esetleg a cipőfűző nem megfelelően meghúzása/befűzése miatti kopásra vezethető vissza, a külső/belső anyagkopás és/vagy varratszakadás nem a gyártó hibája, és a garancia elvész.


A garanciális probléma -jellegét tekintve- alapvetően kétféle lehet:
-Javítható hiba: ebben az esetben a terméket szakműhelyünkben megjavíttatjuk, és a lehető legrövidebb időn belül a saját költségünkön juttatjuk azt vissza. 
-Nem javítható hiba: ebben az esetben a hibás árut kicseréljük, vagy a vételárat visszafizetjük. Vásárlónk döntheti el, hogy melyik megoldás kedvezőbb a számára.


A nem egyértelműen eldönthető, vagy vitás esetekben, illetve amikor szándékos rongálás gyanúja merül föl, a kérdéses termék - a hatályos jogszabályoknak megfelelően - független laboratóriumi vizsgálatra kerül, ahol szakvéleményt készítenek róla. A további ügyintézést a szakvélemény megállapításai határozzák meg.
A garanciális igény érvényesítéséhez a terméket a vásárlónak minden esetben saját költségén kell visszajuttatni cégünk székhelyének címére, tiszta állapotban. Nem megfelelő tisztaságú, szennyezett cipőket nem áll módunkban fogadni és cserélni/javíttatni! A választási lehetőségekről minden esetben emailben vagy telefonon egyeztetünk. Ha a reklamáció nem kerül jóváhagyásra, a terméket egy jegyzőkönyv és a gyártói állásfoglalás kíséretében visszajuttatjuk.



Védőfelszerelésekre vonatkozó garanciális feltételek:



Az OG Bike Kft. védőfelszerelésekre (azaz boka-, térd-, könyök-, sípcsont- és kombinált védőkre, kesztyűkre és bukósisakokra) 6 hónap  garanciát vállal.
Fontos, hogy garancia csak a rendeltetésszerű használat során, a gyártásból vagy anyaghibából adódó problémákra vonatkozik. A jogos reklamációkat díjmentesen megjavítjuk, vagy a hibás terméket kicseréljük.


Garanciális probléma esetén a következő a teendő:
A problémás terméket a számla másolatával együtt az OG Bike Shop címére kell visszajuttatnia, melyet postai úton tehet meg. A garanciális igény érvényesítéséhez a terméket a vásárlónak minden esetben saját költségén kell visszajuttatni cégünk székhelyének címére. A garanciális cserére küldött árukat csak tiszta (kimosott, megtisztított) állapotban tudjuk átvenni. A termék beérkezése után -a gyártó cégekkel együttműködve- elbírálásra kerül a reklamáció. Szándékosan megrongált, nem rendeltetésszerűen használt, mocskosan elküldött terméket nem áll módunkban cserélni!


Ha a reklamáció jóváhagyásra kerül, és a termék esetlegesen nem javítható, az alábbi lehetőségek közül lehet választani:
-A termék cseréje
-A vételár levásárlása.
-A vételár visszafizetése.
A választási lehetőségekről minden esetben emailben vagy telefonon egyeztetünk.
Ha a reklamáció nem kerül jóváhagyásra, a terméket egy jegyzőkönyv és a gyártói állásfoglalás kíséretében visszajuttatjuk.


FONTOS, HOGY MEG KELL ŐRIZNIE A VÁSÁRLÁST IGAZOLÓ EREDETI SZÁMLÁT, AMELYET A REKLAMÁCIÓHOZ BE KELL MUTATNIA, ÍGY CÉLSZERŰ BIZTOS HELYEN TÁROLNI. A GARANCIÁLIS ÜGYMENETET TOVÁBBIAKBAN MAGYARORSZÁG TÖRVÉNYEI SZABÁLYOZZÁK.



Elállás joga



A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 8 munkanaponbelül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát.
Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.
Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog.
Ilyen esetek az alábbiak:
-Hang, illetve kép, vagy DVD-lemez esetén, ha a csomagolását felbontotta.


A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.


Kivonat a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből:


4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. (2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát
a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig,
b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés  esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a  3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja.
(3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés kézhezvételére - a (2) bekezdés a) pontja
szerinti esetben - a termék kézhezvételének napjától, illetve - a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben - a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is  elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb mint nyolc munkanap van hátra.
(4) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.
(5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
(6) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot:
a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő
lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;
b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek
ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ;
c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez  kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó; d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;
e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében;
f) szerencsejáték-szerződés esetében.


A törvény további részletei megtekinthetőek itt:
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor



Elállási jog gyakorlásának menete



Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon.
Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.


A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!
Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videokamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt).
Az OG Bike Kft. a termék visszaérkezését követő harminc napon belül a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát. Egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges.



Adatkezelés



Az webáruház használata során az OG Bike Kft. részére rendelkezésére  bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az az OG Bike Kft. alvállalkozója. (mint például a DPD futárszolgálat, a megrendelés kézbesítéséhez szükséges imernie az Ön címét és elérhetőségeit.)
A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb).
Ezen adatokat az OG Bike Kft. kizárólag jogilag hitelesen indokolt és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az OG Bike Kft. a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az OG Bike Kft.bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén.
Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info@ogbs.hu e-mail címen.
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az OG Bike Kft. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.


Jelen általános szerződési feltételek dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez, és megtekintéséhez kattintson ide.


Folytatás